LEVgroep

KLACHTREGELING

 
U maakt gebruik van de dienstverlening van de LEVgroep.
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
 
Bent u toch niet tevreden of heeft u een klacht over:
  1. 1. De manier waarop u bent behandeld door medewerkers van de LEVgroep
  2. 2. de hulp- en dienstverlening
  3. 3. de organisatie van de hulp/dienstverlening
  4. 4. de privacy
 
Procedure
Bespreek uw ontevredenheid of klacht eerst met de betreffende medewerker. Deze zal waar mogelijk maatregelen nemen om een oplossing te vinden.
Mocht u niet tevreden zijn over de klachtafhandeling door de medewerker, dan zal de medewerker dit doorgeven aan diens/haar leidinggevende.
 
U kunt ook zelf contact opnemen met de leidinggevende, via het secretariaat van ons centraal kantoor, tel. 0492-598989. 
 
De leidinggevende zal met u in gesprek gaan, waar nodig een bemiddelingsgesprek tussen u en de medewerker organiseren en trachten de hulp/dienstverleningsrelatie te herstellen en waar nodig en mogelijk een oplossing te vinden.
 
Mocht u niet tevreden zijn over de klachtafhandeling door de leidinggevende, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de externe Klachtencommissie. Indien nodig adviseert de LEVgroep u hierin.
Alle klachten worden geregistreerd. Van klacht/bemiddelingsgesprekken worden verslagen gemaakt.
 

Contactgegevens
LEVgroep Leven & Verbinden
Centraal kantoor
Penningstraat 55
5701 MZ  Helmond
Tel. 0492-598989
info@levgroep.nl